Kask narciarski amerykańskiej marki SMITH

  • Producent: SMITH
  • Model: Mission
  • Przeznaczenie: narciarstwo zjazdowe
  • kolor kasku: Black Mat

Specyfikacja kasku:

  • Lekka konstrukcja in-mold łączy zewnętrzną powłokę i piankę EPS, tworząc jednoczęściową konstrukcję, która jest lekka i trwała.
  • Pokrycie strefowe Koroyd® zapewnia lekkość, pochłanianie energii i wentylowaną ochronę przed uderzeniami
  • Certyfikacja: ASTM F 2040, CE EN 1077:2007 KLASA B, CPSC, CE EN178
  • Zaprojektowany z myślą o doskonałej integracji z goglami Smith dla maksymalnego komfortu i wentylacji
  • System wentylacji AirEvac™ integruje się z goglami Smitha dla soczewek nieparujących
  • 14 otworów wentylacyjnych
  • Wyjmowane panele na uszy pozwalają odpowiednio dopasować kask do temperatury;
  • Pasek pod brodą zapinany regulowaną klamrą;

Wyprodukowane w U.S.A. - Made in USA

Co daje Koroyd w kasku.

Koroyd pozwala na zwiększenie przepływu powietrza, poprawa regulacji temperatury i poprawa odporności na uderzenia. Cel ten osiągnięto dzięki innowacyjnemu połączeniu lekkich rurek tworzących plaster miodu. Materiał pochłania więcej energii po uderzeniu w porównaniu z międzynarodowymi standardami, jednocześnie zwiększa przepływ powietrza. Konstrukcja Aerocore ™ Smith’a dzięki zastosowaniu Koroyd® i EPS pozwala na umieszczenie większej liczby otworów w całym hełmie bez utraty ochrony i komfortu.

Co to jest MIPS?

MIPS - MULTI-DIRECTIONAL IMPACT PROTECTION SYSTEM. System ochrony stosowany od 2015 roku przez wiodących producentów kasków. Ciągle pozostaje rewolucyjnym co do jakości ochrony głowy podczas uderzenia. Jak działa?

Działanie systemu MIPS, przynajmniej w teorii, nie jest skomplikowane. Polega ono na odizolowaniu jednej z warstw kasku, a konkretniej tej, która bezpośrednio przylega do głowy, od przeciążeń i ewentualnych ruchów skorupy kasku w czasie upadku. Dzięki temu odsłonięcie części głowy podczas wypadku staje się niemożliwe. MIPS to pewnego rodzaju wkładka, która (pod warunkiem, że kask jest dobrze dobrany) zawsze pozostaje w tym samym miejscu na głowie, pozwalając na pewien zakres ruchy skorupy kasku podczas uderzenia o przeszkodę czy tarcia. Dzięki temu przeciążenia i energia powstała podczas wypadku są dobrze rozłożone, a ryzyko urazów głowy ograniczane jest do minimum.