Rowery elektryczne to przyszłość – dlatego stworzyliśmy Le Grand eLille 1, pierwszy w naszej historii ebike. Dzięki niemu odkryjesz, że przemieszczanie się po mieście może być szybkie, łatwe – a przede wszystkim komfortowe. Dzięki Le Grand eLille 1, pokonując nawet duże odległości nie odczujesz zmęczenia, bowiem elektryczne wspomaganie roweru pomoże Ci w pokonaniu każdej trasy! To idealny rower dla każdej kobiety, która ceni sobie komfort oraz elegancję.
Le Grand eLille 1 to lekka, aluminiowa rama wyposażona w amortyzowany widelec, który ułatwi pokonywanie nierówności, takich jak krawężniki czy wystające kostki brukowe na ścieżkach rowerowych. Przerzutka znajdująca się w piaście Shimano Nexus posiada 3 biegi, a hamulce V-brake pomagają zatrzymać się w każdych warunkach. Duże, 28 calowe koła z szerokimi oponami pomagają się rowerowi gładko toczyć.
Le Grand eLille 1 posiada elektryczny napęd Bafang znajdujący się w przedniej piaście. Bateria zasilająca napęd elektryczny dla łatwego dostępu została umieszczona na tylnym bagażniku. Dzięki temu bez problemu zabierzesz ją ze sobą do naładowania bez potrzeby przenoszenia całego roweru. Cykl ładowania trwa około 4,5 godziny, a jej zasięg to około 100 km. Na kierownicy znajduje się pilot kontrolujący parametry jazdy oraz w jakim, z pośród pięciu dostępnych zakresów ma cię wspierać silnik. Odpowiada on także za sterowanie oświetleniem roweru, które domyślnie sterowane jest czujnikiem zmierzchu. Le Grand eLille 1 to doskonały wybór dla każdej nowoczesnej kobiety.
Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM PERFORMANCE |
WIDELEC | ZOOM HL 730 AMS |
Skok widelca | 50mm |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO NEXUS |
MANETKI | SHIMANO NEXUS |
KORBA | CYCLONE |
KORONKI | 38T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG | BRAK |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | BRAK |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 3 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | 1/2"x1/8" |
Koła
PIASTA PRZÓD | BAFANG FM G310.250.V |
PIASTA TYŁ | SHIMANO NEXUS NEXUS SG-3R40 |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | 28"x1,75" |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | V-BRAKE |
HAMULEC TYŁ | V-BRAKE |
DŹWIGNIE HAMULCA | ALUMINIUM |
TARCZE HAMULCOWE | BRAK |
Tarcze hamulcowe tył | BRAK |
Komponenty
KIEROWNICA | STAL |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM |
SIODŁO | VELO VL-6049 |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2x300 |
STERY | FP-H815 O1-1/8" |
CHWYTY | SYNTHETIC LEATHER |
PEDAŁY | FP-920 |
System e-bike
SILNIK | BAFANG |
Umiejscowienie silnika | Przednie koło |
Moc silnika | 250W |
BATERIA | BAFANG 43 V / 7,8 Ah |
Producent baterii | BAFANG |
Umiejscowienie baterii | Bagażnik |
Pojemność znamionowa baterii Ah/Wh | 7,8 Ah / 335 Wh |
Napięcie znamionowe | 43 V |
Ładowarka | 43 V / 2 A |
Ogniwa | Li-Ion |
Czas ładowania do 80% (h) | 2,5 |
Czas ładowania do 100% (h) | 5 |
Zasięg [km] | do 70 |
Przewidywana żywotność powyżej 60% pojemności( ilość cykli ładowania) | 1000 |
Wskaźnik poziomu naładowania | Tak |
Zamek baterii | Tak |
Tryby wspomagania | 0-4 |
Walk-Assist | Tak |
Wejście USB | Tak |
WYŚWIETLACZ | BAFANG DP E10.UART |
Licznik rowerowy | Nie |
Spełniania normy UE dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194/EPAC/ISO4210-2 | Tak |