Ścieżkowy hardtail w przystępnej cenie, to właśnie Merida Big.Trail 200! Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o skoku 120 mm i koła 29” z masywnymi oponami. Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach. Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować. Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią. Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy. Odpowiednią amortyzację w Big.Trailu 200 zapewnia widelec SR Suntour XCM32 DS o 120-mm skoku. Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U4000, korbą Shimano CUES U4000 32 i 9-rzędową kasetą Shimano LG300 11-46. Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200. Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło. Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Kenda Regolith 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”. Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki. Przede wszystkim jest to jednak hardtail, który uwielbia jazdę na ścieżkach. Baw się dobrze z Big.Trailem 200!
SPECYFIKACJA