Vento 2.0 to rasowa szosa. Może nie szykujesz się jeszcze ) do startów wśród zaawansowanych amatorów, ale z pewnością chciałbyś już zakosztować radości płynącej z poznawania innych amatorów podczas ustawek szosowych. Kross Vento 2.0 to maszyna właśnie dla Ciebie – kiedy o niej myślimy przychodzą nam do głowy takie słowa jak szybkość, komfort, radość i wolność.
W Vento 2.0 postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania dla osób, dla których kolarstwo szosowe to całkowicie nowy świat. Decydując się na Kross Vento 2.0 rozpoczynasz swoja przygodę z modelem, który zapewni Ci osiąganie znacznie większych szybkości na szosie niż tradycyjny miejski rower. Vento 2.0 ma charakter na tyle uniwersalny, że można go wykorzystywać zarówno do celów sportowych jak i jazdy po mieście w celu szybkiego przemieszczania się. Dlatego – obok aluminium lite tworzącego ramę - zastosowaliśmy w Kross Vento 2.0 grupę Shimano Claris R2000 i mechaniczne hamulce szczękowe Tektro R315. Tym, co jednak zdecydowanie odróżnia Kross Vento 2.0 od swojego poprzednika jest korba ze zintegrowaną osią. Poprawia ona sztywność konstrukcji oraz umożliwia pewniejsze przeniesienia mocy generowanej przez nasze nogi na napęd. Vento 2.0 posiada w niemal w pełni ukryte linki – poprowadzone od klamkomanetek pod owijką, schowane w ramie, by dopiero na ostatnim odcinku móc zobaczyć końcowy fragment pancerza przeciągnięty do tylnej przerzutki.
Dołożyliśmy wszelkich starań żeby rower prezentował się estetycznie:ygładzane spawy wykonane w technologii smooth welding, wewnętrzne prowadzenie linek oraz rama o niezbyt agresywnej geometrii nawiązująca kształtem do klasycznych rowerów po prostu muszą się podobać. W połączeniu z klasycznymi, 28 calowymi kołami Alexrims AT470 wyposażonymi w 25 milometrowe opony Mitas Syrinx tworzy to doskonały rower dla każdego amatora chcącego spróbować swych sił w nowej dyscyplinie.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | AL./CARBON |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO CLARIS R2000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO CLARIS R2000 |
MANETKI | SHIMANO CLARIS R2000 |
KORBA | SHIMANO CLARIS R2000 |
KORONKI | 50T-34T/ (XS- 170MM, S- 170MM, M- 175MM, L-175MM, XL- 175MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | SHIMANO HG50 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 12-28T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 16 |
SUPORT | SHIMANO BSA BB-RS500 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG40 |
Koła
PIASTA PRZÓD | SHIMANO SORA RS300 |
PIASTA TYŁ | SHIMANO SORA RS300 |
OBRĘCZE | ALEXRIMS AT470 |
OPONY | MITAS SYRINX V80 700X25 |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO R315 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO R315 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO CLARIS R2000 |
TARCZE HAMULCOWE | BRAK |
Tarcze hamulcowe tył | BRAK |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/ (XS- 400 MM, S- 400 MM, M- 420 MM, L- 420 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/ 31,8 (XS- 80MM, S- 80MM, M- 100MM/7°, L- 100MM/7°, XL- 110MM/17°) |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2x350 |
STERY | FSA NO.42/ACB 1-1/8" |
CHWYTY | KROSS EVA |
PEDAŁY | BRAK |