UWAGA: rower z ekspozycji!

 

KROSS ESKER 2.0 MS

Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych wszystkich, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy. Esker 2.0 to propozycja dla wszystkich, którzy szukają wielu punktów montażowych na bagażnik i sakwy. Nie bez powodu, wsiadając na niego, krzyczymy do siebie „Hej, Przygodo!”

KROSS Esker 2.0 w 2023 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To wiele drobnych modyfikacji oraz nowość - 10cio rzędowa kaseta oraz największa zmiana - karbonowy widelec.

Pora na przygodę!

Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. Żeby mógł zabrać każdego w nawet najdziksze rejony. Dlatego też wyposażyliśmy go w sprawdzony i niezawodną przerzutkę MICROSHIFT RD-M6205GM oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Uzupełnieniem kompletu jest dziesięciorzędowa kaseta MICROSHIFT CS-H103.

KROSS Esker 2.0 to rama wykonana z aluminium lite - to ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. oraz widelec wykonany z karbonu - zdecydowanie poprawi przyjemność jazdy. Do, i tak już komfortowego rozwiązania, dobraliśmy komponenty, które jeszcze bardziej poprawiają wygodę na bezdrożach. Jednym z nich jest szeroka kierownica z flarą (rozszerzająca się ku dołowi) pomagająca w zachowaniu kontroli nad rowerem w cięższych warunkach. Nasz gravel to także szerokie opony – wyposażyliśmy go w 1,5" opony.

Sprawdzone rozwiązania

Żeby zapewnić jak największą użyteczność, szutrowiec KROSS Esker 2.0 posiada wszystkie rozwiązania, które powinny się znaleźć w tego typu rowerach. Wsłuchując się w porady ekspertów od rowerowej turystyki zaopatrzyliśmy nasz rower w liczne mocowania ułatwiające montaż dodatkowych koszyków na bidon, bagażnika, błotników czy innych elementów dodatkowego osprzętu.

By zapewnić mu pełną wszechstronność zostawiliśmy w ramie i widelcu dużo miejsca na opony. By pomóc w utrzymaniu stabilności w terenie zdecydowaliśmy się na zwiększenie rozstawu osi względem naszych rowerów szosowych czy CX. Ostatecznie, by zapewnić przyjemność z jazdy osobom, dla których bikepacking jest nowością, zastosowaliśmy szeroki zakres przełożeń. Całość uzupełnia siodło WTB Sport Volt, dostosowane pod kątem jazdy w terenie.

Rama i widelec

Wykończenie lakieru połysk
Materiał Ramy ALUMINIUM LITE
WIDELEC CARBON
Skok widelca BRAK
TYLNY AMORTYZATOR BRAK
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK

Napęd

PRZERZUTKA PRZÓD BRAK
PRZERZUTKA TYŁ RD-M6205GM
MANETKI SB-M100A
KORBA PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT
KORONKI S, M - 40T / 170 mm, L, XL - 40T / 175 mm
KASETA / WOLNOBIEG MICROSHIFT CS-H103
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-42T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 10
SUPORT PROWHEEL BB68+
ŁAŃCUCH CN-HG54

Koła

PIASTA PRZÓD GL-B63-F/CL
PIASTA TYŁ GL-B63R-SB/CL-X12
OBRĘCZE KROSS
OPONY 28"x1,5"
Szprychy SAPIM
Nyple Mosiężne

Hamulce

HAMULEC PRZÓD TEKTRO MD C550
HAMULEC TYŁ TEKTRO MD C550
DŹWIGNIE HAMULCA SB-M100A
TARCZE HAMULCOWE TEKTRO (160)
Tarcze hamulcowe tył TEKTRO (160)

Komponenty

KIEROWNICA ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 mm, L, XL - 440 mm)
WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 31,8 (S, M - 80 mm, L, XL - 90 mm)
SIODŁO WTB VOLT SPORT
STERY FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
CHWYTY FIZIK TERRA MICROTEX
PEDAŁY BRAK

Informacje dodatkowe

Waga [kg] S - 11,5 kg, M - 11,55 kg, L - 11,6 kg, XL - 11,65 kg