Rower szutrowy to idealne połączenie szosówki oraz górskiego. Dzięki wygodnej i dostosowanej do długodystansowej wycieczki geometrii KROSS Esker 1.0 stanie się Twoim ulubionym rowerem wyprawowym. I nie tylko. Bo w rzeczywistości nasz rower szutrowy wymyka się utartym schematom i na nowo definiuje ideę maszyny nadającej się zarówno na dojazdy do pracy, wyścig szosowy czy w lekki teren. Sprawdź dlaczego polscy rowerzyści zakochali się w gravelach, z naszym Eskerem na czele.
KROSS Esker 1.0 został przez nas wyposażony w osprzęt, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Dzięki szosowym przerzutkom Shimano Claris oraz korbie FSA Tempo udało nam się uzyskać napęd, który umożliwi szybką i bezproblemową jazdę w każdych warunkach. Osiem biegów wraz z dwurzędową korbą dają szeroki zakres przełożeń – dzięki nim pojedziesz szybko po płaskim, a także możliwe będzie pokonanie stromego wzniesienia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-C550, które nie tylko oferują dużą siłę hamowania, ale także łatwą obsługę serwisową. W zestawie z wysokiej jakości tarczami hamulcowymi zapewniają one pewne i mocne hamowanie w każdych, nawet najbardziej niesprzyjających warunkach.
By zapewnić Ci najlepsze doznania z jazdy KROSS Esker 1.0 został wyposażony w 28 calowe koła wyposażone w markowe opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Zapewniają one doskonałe właściwości podczas jazdy w każdych warunkach. Całość uzupełnia wysokiej jakości siodełko Selle Royal. Na uwagę zasługuje także wysokiej jakości owijka Fizik Terra Microtex, która została stworzona z myślą o rowerach szutrowych. Zapewnia ona dłoniom nie tylko doskonałą przyczepność oraz zapobiega ich ześlizgiwaniu, ale także zapewnia wysoką absorbcję drgań przenoszoną na ręce z podłoża.
Serce KROSS Esker 1.0 stanowi rama wykonana z aluminium lite. Materiał ten, dzięki naszym technologiom, jest niezwykle lekki oraz odporny na uszkodzenia. Uzupełnia go aluminiowy widelec, który zapewnia doskonałe prowadzenie roweru zarówno na szosie i na leśnych ścieżkach. Rama została wykończona szaro-grafitowym malowaniem na wysoki połysk. Takie rozwiązanie jest nie tylko miłe doznanie dla oka, ale także ułatwia utrzymanie roweru w czystości zapobiegając zaciekom po myciu.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru | połysk |
Materiał Ramy | ALUMINIUM LITE |
WIDELEC | ALUMINIUM |
Skok widelca | BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR | BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA | BRAK |
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD | SHIMANO CLARIS R2000 |
PRZERZUTKA TYŁ | SHIMANO CLARIS R2000 |
MANETKI | SHIMANO CLARIS R2000 |
KORBA | FSA TEMPO |
KORONKI | 46T-30T/175MM |
KASETA / WOLNOBIEG | 8-RZĘDOWA |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 16 |
SUPORT | FP-B902 |
ŁAŃCUCH | SHIMANO HG40 |
Koła
PIASTA PRZÓD | GL-B57F-D |
PIASTA TYŁ | GL-B57R-D |
OBRĘCZE | KROSS |
OPONY | WTB RIDDLER 700x37C COMP |
Szprychy | SAPIM |
Nyple | Mosiężne |
Hamulce
HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA | SHIMANO CLARIS R2000 |
TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
Tarcze hamulcowe tył | TEKTRO (160) |
Komponenty
KIEROWNICA | ALUMINIUM/31,8/(S- 420 MM, M- 420 MM, L- 440 MM, XL- 440 MM) |
WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM/31,8/(S- 80MM, M- 80MM, L- 90MM, XL- 90MM) |
SIODŁO | SELLE ROYAL |
WSPORNIK SIODŁA | ALUMINIUM 27,2x350 |
STERY | FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY | BRAK |