Kask GIRO Agilis MIPS szosa GRAVEL czarny

Kask szosowy GIRO AGILIS INTEGRATED MIPS matte black (NEW)

AGILIS INTEGRATED MIPS

Agilis to właściwy wybór dla rowerzystów poszukujących kasku, który łączy lekkość i trochę głębsze pokrycie głowy z wieloma funkcjami związanymi z jazdą szosową i na różnych nawierzchniach. Dopasowanie jest wygodne i bezpieczne dzięki doborowi Super Fit Engineered i regulowanemu systemowi Roc Loc® 5 MIPS, który łączy regulacje dopasowania i pozycjonowania, będąc jednocześnie zintegrowanym z technologią MIPS, dla dodatkowego zabezpieczenia w przypadku uderzenia pod kątem. Zewnętrzna skorupa Hardbody ™ rozciąga się na wnętrze kasku i jest uformowana z twardego poliwęglanu, który jest trwale stopiony z wkładką piankową EPS przy użyciu naszego procesu In-Mold ™ w celu ulepszenia trwałości i wentylacji bez nadmiernej objętości.

Specyfikacja:

  • Producent: GIRO
  • Model: AGILIS
  • Sezon: 2023
  • MIPS System
  • Skorupa z poliwęglanu In-Mold z wyściółką EPS
  • Antybakteryjna wyściółka Coolfit
  • Lekkie paski z klamrą Slimline
  • Wyjmowana wyściółka
  • Niezwykle lekkie jednowarstwowe pasy
  • 32 otworów wentylacyjnych z wewnętrznymi kanalikami
  • SYSTEM DOPASOWUJĄCY/REGULACJI:- Roc Loc 5
  • CERTYFIKACJA: CPSC Bicycle
  • Przeznaczenie: Szosa, Gravel, Przełaj

 

Kolor: CZARNY MAT

Co to jest MIPS?

MIPS - MULTI-DIRECTIONAL IMPACT PROTECTION SYSTEM. System ochrony stosowany od 2015 roku przez wiodących producentów kasków rowerowych. Ciągle pozostaje rewolucyjnym co do jakości ochrony głowy podczas uderzenia. Jak działa?

Działanie systemu MIPS, przynajmniej w teorii, nie jest skomplikowane. Polega ono na odizolowaniu jednej z warstw kasku, a konkretniej tej, która bezpośrednio przylega do głowy, od przeciążeń i ewentualnych ruchów skorupy kasku w czasie upadku. Dzięki temu odsłonięcie części głowy podczas wypadku staje się niemożliwe. MIPS to pewnego rodzaju wkładka, która (pod warunkiem, że kask jest dobrze dobrany) zawsze pozostaje w tym samym miejscu na głowie, pozwalając na pewien zakres ruchy skorupy kasku podczas uderzenia o przeszkodę czy tarcia. Dzięki temu przeciążenia i energia powstała podczas wypadku są dobrze rozłożone, a ryzyko urazów głowy ograniczane jest do minimum.