Kask rowerowy SMITH Convoy MIPS

Smith Convoy MIPS Black to wysokiej klasy kask rowerowy klasy premium. Sprzęt wyróżnia się świetnym dopasowaniem do głowy, bardzo wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz wysokiej klasy wykończeniem. Niska waga kasku, system MIPS to cechy, które wyznaczają jakość.

Kask Smith Convoy zapewnia rowerzystom górskim wyjątkowe dopasowanie i podwyższoną ochronę w charakterystycznym dla Smitha stylu. Dzięki integracji sprawdzonego systemu dopasowania VaporFit ™ Smitha z systemem wyściółki MIPS® – Convoy zapewnia odpowiednie dopasowanie dla każdego rowerzysty w czterech unikalnych rozmiarach skorupy. System wentylacji AirEvac™ zapewnia najwyższą wentylację kasku..

Kask SMITH Convoy MIPS został wyposażony w specjalną technologię, która jeszcze lepiej zapobiega wystąpieniu ewentualnych urazów podczas wypadku. Konstrukcja kasku została wzmocniona dodatkową wkładką wewnętrzną, która absorbuje silne wstrząsy i tym samym chroni nasz mózg przed urazami.

Właściwości kasku:

  • Producent: SMITH
  • Model: CONVOY
  • MIPS System
  • Lekka konstrukcja In-mold
  • Regulowany system dopasowania VaporFit
  • 20 zoptymalizowanych otworów wentylacyjnych
  • Wyjmowana wyściółka
  • Niezwykle lekkie jednowarstwowe pasy
  • Wentylacja AirEvac
  • Zintegrowany daszek
  • WAGA (rozmiar M MIPS) ok. 300 gramów
  • CERTYFIKACJA: CPSC, CE EN 1078, AS / NZS2063

Kolor: czarny połysk

Co to jest MIPS?

MIPS - MULTI-DIRECTIONAL IMPACT PROTECTION SYSTEM. System ochrony stosowany od 2015 roku przez wiodących producentów kasków rowerowych. Ciągle pozostaje rewolucyjnym co do jakości ochrony głowy podczas uderzenia. Jak działa?

Działanie systemu MIPS, przynajmniej w teorii, nie jest skomplikowane. Polega ono na odizolowaniu jednej z warstw kasku, a konkretniej tej, która bezpośrednio przylega do głowy, od przeciążeń i ewentualnych ruchów skorupy kasku w czasie upadku. Dzięki temu odsłonięcie części głowy podczas wypadku staje się niemożliwe. MIPS to pewnego rodzaju wkładka, która (pod warunkiem, że kask jest dobrze dobrany) zawsze pozostaje w tym samym miejscu na głowie, pozwalając na pewien zakres ruchy skorupy kasku podczas uderzenia o przeszkodę czy tarcia. Dzięki temu przeciążenia i energia powstała podczas wypadku są dobrze rozłożone, a ryzyko urazów głowy ograniczane jest do minimum.