Rzeszów, ul. Podwisłocze 2A
tel. 17 8572 098
email: podwislocze@axel-sport.pl:
Dębica, ul. Kopernika 1
tel. 506 608 455
email: sklep@city-sport.pl
GWARANCJA NA ROWERY KELLYS
GWARANCJA
Sprzedający udziela gwarancji na rower w okresie 24 miesięcy od dnia sprzedaży. Gwarancja ma
zastosowanie wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
WARUNKI GWARANCJI
• Sprzedawca zapewnia dobra jakość i sprawne działanie sprzętu pod warunkiem, że będzie on
użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. Gwarantem jest Sprzedający, czyli firma która sprzedała
rower;
• Sprzedający jest zobowiązany przekazać nabywcy rower pełnosprawny, wyregulowany, nadający się do natychmiastowej eksploatacji;
• Do obowiązków użytkownika należy wykonanie czynności obsługowych, regulacyjnych
i konserwacyjnych wszystkich elementów roweru opisanych w Instrukcji użytkowania roweru;
• Zaleca się dokonanie w terminie 14 - 30 dni od daty zakupu przeglądu gwarancyjnego roweru w
profesjonalnym serwisie rowerowym;
• Okres gwarancji przedłuża się o czas, w jakim towar był w naprawie gwarancyjnej
• W okresie trwania gwarancji wszystkie usterki spowodowane wadami materiału, wadami ukrytymi oraz złym montażem będą usuwane bezpłatnie. W przypadku konieczności wymiany części, Gwarant zapewni ją w kolorze odpowiednim do specyfikacji roweru lub uniwersalnym;
• Rower oraz oryginał dowodu zakupu, który wyraźnie określa nazwę i adres sprzedającego, datę
i miejsce zakupu, rodzaj produktu i nr fabryczny wraz z kartą gwarancyjną należy dostarczyć do
punktu Gwaranta;
• Gwarancja ma zastosowanie wyłącznie do sprzętu firmy KELLYS zakupionego w punkcie
dystrybucji rowerów KELLYS.
• We wszelkich sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają przepisy
Ustawy z dnia 27. 02. 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE WAD POWSTAŁYCH:
• z winy użytkownika – uszkodzenie wyrobu spowodowane niewłaściwą eksploatacją niezgodną
z instrukcją użytkowania (np. nadmiernym wysunięciem sztycy z ramy i wspornika kierownicy
z widelca, niedokręceniem pedałów do korb, itp.), zaniedbań w użytkowaniu i konserwacji (np.
niedokręcenie korb do osi suportu, nieodpowiednie przechowywanie, itp.), uszkodzeń powstałych
w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na
nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych
roweru;
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni amortyzatora
itp.);
• w wyniku uszkodzeń mechanicznych - spowodowanych bieżącym użytkowaniem roweru (np.
uszkodzenie powierzchni lakierniczej, rozcentrowania kół, itp.);
• w wyniku naturalnego zużycia układu hamulcowego (klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe,
obręcze kół itp.)
• w wyniku naturalnego, stałego zużycia układu napędowego (łańcuch i wszystkie elementy mające
z nim kontakt: tryby korby i wolnobiegu, kółka przerzutki tylnej);
• za naprawy gwarancyjne nie uważa się regulacji i dokręcenia.
• normalnym zużyciem się uszczelek gumowych, tulei i łożysk po upływie 90 dni od daty zakupu.
• wszelkiego rodzaju uszkodzeń mechanicznych lub wynikłych z normalnego użytkowaniu
roweru (np. ścierania się elementów układu napędowego – łańcucha, zębatek korby oraz kasety,
uszkodzeń lakieru, rozcetrowania kól, itp.).
GWARANCJA TRACI SWOJĄ WAŻNOŚĆ W PRZYPADKU:
• upływu terminu gwarancji;
• wprowadzenia przez użytkownika zmian konstrukcyjnych;
• nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji zawartych w Instrukcji użytkowania roweru;
• dokonywania napraw w nieuprawnionym zakładzie;
• wydania przez sprzedawcę i odbioru przez kupującego roweru nieprzygotowanego do
natychmiastowej eksploatacji.
Zalecane jest używanie wyłącznie oryginalnych części zamiennych. Używanie innych niż oryginalne części zamiennych może być przyczyną usterek, a nawet może prowadzić do uszkodzenia roweru.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
z niezgodności towaru z umową.
Karta gwarancyjna jest częścią wyposażenia wyrobu łącznie z wpisanym numerem fabrycznym. Jest jedynym dowodem praw użytkownika do gwarancji. W interesie użytkownika leży przechowywanie karty gwarancyjnej w taki sposób, aby nie zaginęła.