ZESTAW Gumy oporowe do ćwiczeń 4F (L22 AKS008) i Roller do masażu.

  • szt.
  • Cena netto: 73,16 zł 94,99 zł 89,99 zł

Super ZESTAW DLA AKTYWNYCH PAŃ

 

W zestawie:

-5 gum oporowych

-Roller

 

 

  Zestaw 5 gum oporowych przeznaczonych do wszelkiego rodzaju ćwiczeń wzmacniających, stabilizacyjnych i mobilizacji.

 

CECHY:

  • 5 szt. w zestawie,

  • wymiary: 25 x 5 cm,

  • możliwość spakowania do dołączonego woreczka,

  • elastyczna, wytrzymała i odporna na rozerwanie,

  • doskonała do ćwiczeń wzmacniających na wybrane partie ciała,

  • wykonane z trwałej, przyjaznej dla ciała gumy zapewniającej komfort użytkowania.

 

Poziomy oporu:

X-LIGHT (opór bardzo lekki): 1,8-4,5 kg
LIGHT (opór lekki): 2,7-6,8 kg
MEDIUM (opór średni): 6,8- 9,1 kg
HEAVY (opór mocny): 9,1-11 kg
X-HEAVY (opór bardzo mocny): 16-18 kg

 

 

 

 Roller

4fizjo, łagodzi zakwasy oraz ból mięśni po intensywnym treningu

 

 

  • WYPUSTKI – roller z wypustkami pozwala na masowanie głębszych partii ciała dając większe rozluźnienie mięśni w porównaniu do gładkich rollerów. Wałek przeznaczony jest szczególnie dla osób, których trening siłowy jest bardziej wymagający i przygotowanie do niego wymaga dużego pobudzenia mięśni. Rolowanie po treningu natomiast jeszcze bardziej przyspiesza proces regeneracji i sprawia, że mięsień szybciej się odbudowuje. Roller wykonany jest z pianki EVA.  Pianka jest hipoalergiczna, a także bezzapachowa, co pozwala na komfortowe korzystanie z rollera. Roller jest dość twardy, bardziej niż to wygląda na zdjęciach. W skali twardości od 1-10, oceniamy ją na 6 - spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób.
  • ROLOWANIE PRZED I PO TRENINGU - rolowanie przed treningiem w formie rozgrzewki pozwoli nam zwiększyć zakres ruchu podczas ćwiczeń, rozluźni ciało nie odbierając sił na trening; rolowanie po treningu spowoduje, że nasze ciało będzie mniej obolałe i szybciej się zregeneruje po ciężkiej aktywności fizycznej. Rolując i wywierając nacisk na mięśnie poprawiamy dopływ krwi, dzięki temu mięśnie oraz otaczająca je powięź będą regenerować się dużo szybciej.
  • DO REHABILITACJI – wałek można z powodzeniem stosować przy ćwiczeniach rehabilitacyjnych. Koryguje postawę ciała, pomaga ustabilizować kręgosłup i likwiduje jego bóle, usprawnia działanie układu nerwowego. Przyspiesza ponadto regenerację wszelkich kontuzji i urazów.
  • DO ĆWICZEŃ – to bardzo przydatne akcesorium do ćwiczeń. Można zabrać wałek na pilates, jogę, fitness, crossfit – wszędzie świetnie spełni swoje zadanie. Doskonale sprawdzi się również podczas aktywności w zaciszu domowym. Korzystając z rollera rozbijamy tkankę tłuszczową uelastyczniając skórę i redukując cellulit, wzmacniając dodatkowo przy tym efekty treningu.
  • SPECYFIKACJA - kolor: róż; materiał: pianka EVA; twardość: 38°;  wymiary: 32,5x13,5x2cm; waga: 640g.

SPECYFIKACJA

  • kolor: różowy
  • materiał: pianka EVA
  • twardość: 38°
  • wymiary: 32,5x13,5x2cm
  • waga: 640g

 

Wałek wykonany jest z elastycznej pianki oraz wyposażony w specjalne wypustki, które wywołują efekt podobny do masażu prowadzonego przez fizjoterapeutę. Stuprocentowa wodoodporność oraz gładkość wałka zapewniają ochronę przed zabrudzeniami i bakteriami. Ćwiczenia z wałkiem nie wywołują bólu, siniaków i są bardzo komfortowe, a równocześnie bardzo skuteczne.

Wałek doskonale sprawdzi się również podczas rehabilitacji, korekcji postawy i kręgosłupa oraz rozładowania napięcia mięśniowego. Podczas ćwiczeń wypustki wałka stymulują nasze mięśnie, poprawiając ukrwienie oraz rozbijając tkankę tłuszczową, co prowadzi do szybszej regeneracji skóry oraz redukcji cellulitu. Wałek służy również do masażu. Idealnie nadaje się po większym wysiłku. Zredukuje on zakwasy, rozciągnie mięśnie, poprawi krążenie i spotęguje efekty treningu.

 

ZASTOSOWANIE ROLLERA

  • łagodzi zakwasy oraz ból po treningu
  • redukuje stres
  • wydajniejsza cyrkulacja tlenu
  • kształtuje sylwetkę

Czas trwania ćwiczenia z wałkiem dla jednej partii mięśni nie powinien przekraczać 3 min. Zalecane jest omijanie stref podkolanowych, kości i części ciała, gdzie nerwy są blisko skóry, ponieważ można je uszkodzić. Przeciwwskazaniem do ćwiczeń z wałkiem są krwiaki, siniaki, skręcenia, świeże urazy, itp.