Rower MERIDA BIG NINE 200 matt black (silver) 2019 -15%

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Merida
  • Dostępność: Jest Jest  (1 szt.)
  • szt.
  • Cena netto: 2 072,36 zł 2 999,00 zł 2 549,00 zł
  • Oblicz
 
  • Producent: Merida
  • Linia: Big.Nine
  • Model: Big.Nine 200
  • Przeznaczenie / styl jazdy: góry, jazda terenowa

RAMA
RAMA BIG.NINE TFS
ROZMIAR RAMY  S(14.5") - M(17") - L(18.5") - XL(20") - XXL(22")
KOLOR GLOSSY OLIVE(GREEN/BLACK)
WIDELEC Suntour XCM HLO, Coil, skok 100mm, STR, Blokada skoku

NAPĘD
PRZEŁOŻENIA 18
PRZERZUTKA |PRZÓD Shimano M618L
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio Shadow
MANETKA PRZÓD Shimano Alivio
MANETKA TYŁ Shimano Alivio
MECHANIZM KORBOWY Shimano MT210, 36-22 ATC
WKŁAD SUPORTU w zestawie
KASETA Shimano HG200, 11-36 ATC, 9 GER

WAGA
WAGA (kg) 13,67

KOŁA
ROZMIAR KÓŁ 29"
PIASTA PRZÓD Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE MERIDA Comp CC, 20 IWR
DĘTKI Ultralite-29
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Ikon, 29x2.2", zwijana

KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD Tektro HD-M275
HAMULEC TYŁ Tektro HD-M275
KIEROWNICA MERIDA Expert CC, szerokość 720mm WHB, 10 RHB
MOSTEK MERIDA Comp CC, 31.8 DSH, 6 ASD
SIODŁO MERIDA Comp CC
SZTYCA MERIDA Comp CC, średnica 30.9mm DSP, 0 SSB

 

Technologie Big.Nine

RACELITE 61 ALUMINIUM

Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)

Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

K-MOUNT DROP-OUT

Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

CHAINSTAY POST MOUNT DISC

Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.

F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
 
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
 
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.